Brev:
Hvor meget vand?
23. juni 2009
Alder:
7 mdr.
Hvor meget vand?
Kære Helen
Jeg bor i Mellemøsten med min søn på 7 mdr. Sommeren er kommet, og vi har hver dag over 30 grader. Jeg vil gerne spørge om, hvor meget vand Anton ca. skal have at drikke på en dag.
Han synes, at det er sjovt at drikke af kop og gør det gerne. Han får skemad (grød med frugt og grøntsager måske med lidt kød.) tre gange om dagen og tager derfor ikke ret meget brystmælk mere. Han spiser ved brystet en eller måske to gange om eftermiddagen. Derudover ammer jeg ham til natten kl. 19.30, når jeg putter ham. I løbet af natten bliver han ammet ved midnat og en gang tidlig morgen (ca. 5.30).
Jeg tilbyder ham vand løbende om dagen, men kunne godt tænke mig et cirkatal for, hvor meget han faktisk har brug for.
Bedste hilsner
Thilde